Nie mam czasu.......

Nie mam czasu...... Jak tam u Was? Dzisiejszy trening zrobiony? Wczorajszy też nie...? A jak z dietą? Nie zdążyłeś nic ugotować i znowu coś ,, przypadkowego” wpadło Ci w ręce na mieście? .........

Nie mam czasu

Jak tam u Was? Dzisiejszy trening zrobiony? Wczorajszy też nie…? A jak z dietą? Nie zdążyłeś nic ugotować i znowu coś ,, przypadkowego” wpadło Ci w ręce na mieście? Nie kończący się cheat meal ;/

,,Daj spokój, ja nie mam czasu”! — często słyszę. Przestań szukać wymówek i weź się do pracy! Brak czasu to tylko twoja przykrywka! „Nie mam czasu” to taka dorosła wersja „pies zjadł mi zadanie”. Skoro masz chwilkę, żeby siedzieć na Fb, a potem przejrzeć Instagram, Snapchata, twój ulubiony serial i całą resztę współczesnych "pożeraczy" czasu to jestem pewna, że masz czas, by zająć się własnym ciałem i zdrowiem. Zastanów się ile minut, godzin w ciągu dnia lub tygodnia poświęcasz na Internet, tv i inne przyjemności. Ha, pewnie uzbierało się tego trochę.

Uważasz, że trening 3–4 razy w tygodniu i codzienne zdrowe odżywianie jest dla osób, które mają za dużo wolnego czasu i multum pieniędzy? Otóż mylisz się ogromnie. Można jeść tanio i zdrowo, a posiłki przygotowywać dzień wcześniej. Jeśli nie stać cię na karnet do klubu fitness, możesz biegać na zewnątrz, jeździć na rowerze lub chodzić na codzienne długie spacery. Tak naprawdę 30 min. ruchu podczas dnia wystarczy byś czuł się lepiej. Trzeba tylko chcieć. Wszystko jest kwestią odpowiedniej organizacji!
Moi klienci to przeważnie bardzo zapracowani ludzie, prezesi dużych firm, matki wychowujące dzieci, a jednak potrafią znaleźć czas na ruch. Wszystko to kwestia odpowiedniej organizacji i umiejętności planowania czasu. Znajdź chwilkę, by zrobić coś dla swojego ciała i zdrowia a zobaczysz, że ono ci się odwdzięczy. Rezultaty same nie przyjdą! Bądź silny, a osiągniesz sukces!

No i jak? Znajdziesz trochę czasu w ciągu tygodnia? Znajdziesz Wierzę w Ciebie, Ty też w siebie uwierz!

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Magnez a mięśnie Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Najlepsze ćwiczenia na podniesienie biustu Face fitness? Twoja cera też może być fit! 12 ZASAD TRENINGU, KTÓRE ZWIĘKSZĄ JEGO EFEKTYWNOŚĆ 5 sposobów, aby pozbyć się boczków Najczęstsze problemy ze skórą osób, które regularnie trenują Cel – wyznanie prawdy samemu sobie Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Najlepsze fryzury na siłownię

Popularne w tym tygodniu:

Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Co jeść po ćwiczeniach? 4 białkowe posiłki potreningowe Przestała robić kardio i... schudła 17 kg! Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Uprawianie seksu spowalnia proces starzenia Instagramowy Fitness Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Kiedy odpuścić trening? Interwał czy Aeroby ? Co skuteczniejsze ? Paradoks odpoczynku Wpływ treningu na poziom libido Życie zaczyna się po 40!