CZAS ZMIAN......

Ten wpis dedykuję Tobie, który jeszcze wahasz się nad zmianą stylu życia, Tobie jeśli nie czujesz się jeszcze do tego wystarczająco zmotywowany.........

Nareszcie wakacje. Za oknem piękne słońce i wysokie temperatury — czyli lato w pełni. To dobry czas na zmianę swoich nawyków! To dobry czas, by rozpocząć regularne treningi, podjąć walkę z własnymi słabościami. Tym razem nie myśl jednak o plaży, urlopie czy ślubie koleżanki bądź kolegi… Pomyśl o treningu jak o jednej z najlepszych długofalowych inwestycji - o latach cieszenia się zdrowiem, dobrą kondycją i nienaganną sylwetką, której niejeden Ci pozazdrości! Co ty na to?

Ten wpis dedykuję Tobie, który jeszcze wahasz się nad zmianą stylu życia, Tobie jeśli nie czujesz się jeszcze do tego wystarczająco zmotywowany, a także Tobie — jeszcze trochę nieopierzonemu bywalcowi fitness czy siłowni, który nie bardzo wiesz, od czego zacząć. Najwyższy czas zająć się zdrowiem i formą. Wiadomo – kasa się musi zgadzać, ale czy Twoim największym marzeniem jest milion na koncie, ogromny brzuch oraz stan przedzawałowy czy raczej o wiele bardziej widzisz siebie z połową miliona na koncie, w szczupłej sylwetce, zdrowego i pełnego życia?

Najlepsze fitnessowe motywatory


Zachowaj zdrowy rozsądek, powoli małymi krokami zmieniaj swoje złe nawyki i przyzwyczajenia. Wszystkie drogi na skróty zostaw z boku. To jest czas żeby zainwestować w siebie. Chcesz osiągnąć sukces? Musisz pamiętać o tym, że ważne są przede wszystkim dwie rzeczy: zbilansowana dieta oraz regularna aktywność fizyczna.

Nie łudź się, że osiągniesz idealną sylwetkę przez Internet, że magiczny (a przy okazji też — drogi) specyfik reklamowany w tv sam cudownie spali tłuszcz z Twojego brzucha i wyrzeźbi mięśnie, a jedna seria przysiadów raz na dwa tygodnie sprawi, że będziesz mieć brazylijskie pośladki. Droga do ideału jest jednak troszkę bardziej kręta. Zdecydowanie warto ją jednak pokonać! Tylko takim sposobem nie tylko uzyskasz piękne ciało, ale także staniesz się silniejszy wewnętrznie i zewnętrznie, podniesiesz swoją samoocenę oraz pewność siebie, tak ważne na co dzień – w pracy, w domu – wszędzie.

PRZECZYTAJ TAKŻE


Sam nie dasz rady? Poproś o pomoc specjalistę — trenera personalnego, który wskaże Ci drogę. Pięknie zarysowane mięśnie klaty, pleców, brzucha, bicepsa, a może wąska talia, szczupłe uda, podniesione pośladki… O tym marzysz? Jest to w twoim zasięgu! Staraj się jednak spojrzeć na siebie łaskawym okiem. Nie od razu Kraków zbudowano. Doceniaj każdą najdrobniejszą zmianę. Niech najmniejszy postęp stanowi dla Ciebie motywację. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, a endorfin po treningu nie da się przecież przedawkować ;P

Każdy kolejny dzień to nowa szansa na zbliżenie się do marzeń. Nie odbieraj jej sobie. Ścigaj się sam ze sobą. Wszystko zależy od Ciebie. Wiem, że to nie jest takie proste. Ja w życiu i w sporcie poniosłam niejedną porażkę. Ale co? Szybko otrzepuję kolana i walczę dalej. Ty też walcz.

Zobacz również: Oleje roślinne - sekret zdrowia i urody

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego? Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Najlepsze fryzury na siłownię Dlaczego nie ćwiczymy? Najczęstsze wymówki Sauna - przed czy po treningu? Tak ćwiczą sławne modelki Jak ćwiczy Bianca Anchieta – trenerka i modelka bikini fitness? Skok po szczupłą sylwetkę: jumping fitness Praca siedząca a kolana Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Zalety low impact aerobic Dwa oblicza aerobiku: high i low impact aerobic Szczupłe uda? Możesz je mieć! Wreszcie czuję, że żyję, czyli mój aktualny rozwój osobisty Efekty fat burning Redukcja tkanki tłuszczowej w rytm muzyki. Fat burning Mój pierwszy raz... Majesty Collection. Odzież sportowa Cardio Bunny dla kobiet, które zmieniają świat Za nami pierwsze w historii Tour de Pologne Women! Jak wybrać trenera personalnego? Najlepsze ćwiczenia na każdą partię ciała Jak utrzymać cele fitness? Jedziemy dalej! Kortyzol - hormon stresu

Popularne w tym tygodniu:

Gdy nie mam ochoty na trening..., czyli jak wytrwać w postanowieniach noworocznych? Trening - kiedy zaczyna się spalanie tłuszczu? Duże bicepsy w 3 prostych ruchach! 7 najczęstszych błędów popełnianych na siłowni Najlepsze ćwiczenia na triceps dla kobiet i mężczyzn Ćwiczenia na uda - jak wysmuklić ich wewnętrzną stronę Kiedy można wrócić do ćwiczeń po porodzie? Najlepsze piosenki do ćwiczeń według użytkowników Spotify Kontrola sylwetki Ćwiczenia weekendowe również obniżają ryzyko zgonu Ćwiczenia na siłowni, które poprawiają zły humor Ryż, cena, policja, mięso – co mają ze sobą wspólnego?