CZAS ZMIAN......

Ten wpis dedykuję Tobie, który jeszcze wahasz się nad zmianą stylu życia, Tobie jeśli nie czujesz się jeszcze do tego wystarczająco zmotywowany.........

Nareszcie wakacje. Za oknem piękne słońce i wysokie temperatury — czyli lato w pełni. To dobry czas na zmianę swoich nawyków! To dobry czas, by rozpocząć regularne treningi, podjąć walkę z własnymi słabościami. Tym razem nie myśl jednak o plaży, urlopie czy ślubie koleżanki bądź kolegi… Pomyśl o treningu jak o jednej z najlepszych długofalowych inwestycji - o latach cieszenia się zdrowiem, dobrą kondycją i nienaganną sylwetką, której niejeden Ci pozazdrości! Co ty na to?

Ten wpis dedykuję Tobie, który jeszcze wahasz się nad zmianą stylu życia, Tobie jeśli nie czujesz się jeszcze do tego wystarczająco zmotywowany, a także Tobie — jeszcze trochę nieopierzonemu bywalcowi fitness czy siłowni, który nie bardzo wiesz, od czego zacząć. Najwyższy czas zająć się zdrowiem i formą. Wiadomo – kasa się musi zgadzać, ale czy Twoim największym marzeniem jest milion na koncie, ogromny brzuch oraz stan przedzawałowy czy raczej o wiele bardziej widzisz siebie z połową miliona na koncie, w szczupłej sylwetce, zdrowego i pełnego życia?

Najlepsze fitnessowe motywatory


Zachowaj zdrowy rozsądek, powoli małymi krokami zmieniaj swoje złe nawyki i przyzwyczajenia. Wszystkie drogi na skróty zostaw z boku. To jest czas żeby zainwestować w siebie. Chcesz osiągnąć sukces? Musisz pamiętać o tym, że ważne są przede wszystkim dwie rzeczy: zbilansowana dieta oraz regularna aktywność fizyczna.

Nie łudź się, że osiągniesz idealną sylwetkę przez Internet, że magiczny (a przy okazji też — drogi) specyfik reklamowany w tv sam cudownie spali tłuszcz z Twojego brzucha i wyrzeźbi mięśnie, a jedna seria przysiadów raz na dwa tygodnie sprawi, że będziesz mieć brazylijskie pośladki. Droga do ideału jest jednak troszkę bardziej kręta. Zdecydowanie warto ją jednak pokonać! Tylko takim sposobem nie tylko uzyskasz piękne ciało, ale także staniesz się silniejszy wewnętrznie i zewnętrznie, podniesiesz swoją samoocenę oraz pewność siebie, tak ważne na co dzień – w pracy, w domu – wszędzie.

PRZECZYTAJ TAKŻE


Sam nie dasz rady? Poproś o pomoc specjalistę — trenera personalnego, który wskaże Ci drogę. Pięknie zarysowane mięśnie klaty, pleców, brzucha, bicepsa, a może wąska talia, szczupłe uda, podniesione pośladki… O tym marzysz? Jest to w twoim zasięgu! Staraj się jednak spojrzeć na siebie łaskawym okiem. Nie od razu Kraków zbudowano. Doceniaj każdą najdrobniejszą zmianę. Niech najmniejszy postęp stanowi dla Ciebie motywację. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, a endorfin po treningu nie da się przecież przedawkować ;P

Każdy kolejny dzień to nowa szansa na zbliżenie się do marzeń. Nie odbieraj jej sobie. Ścigaj się sam ze sobą. Wszystko zależy od Ciebie. Wiem, że to nie jest takie proste. Ja w życiu i w sporcie poniosłam niejedną porażkę. Ale co? Szybko otrzepuję kolana i walczę dalej. Ty też walcz.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Trenuję i nie chudnę! W czym problem? Trening na lepszą kondycję i spalenie tkanki tłuszczowej (WIDEO) Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Brazylijskie pośladki – trening, dieta Ćwiczenia na mięśnie brzucha (dziesięciominutówka) Niedziela na Bemowie pod znakiem 11. Biegu po Nowe Życie