CZAS ZMIAN......

Ten wpis dedykuję Tobie, który jeszcze wahasz się nad zmianą stylu życia, Tobie jeśli nie czujesz się jeszcze do tego wystarczająco zmotywowany.........

Nareszcie wakacje. Za oknem piękne słońce i wysokie temperatury — czyli lato w pełni. To dobry czas na zmianę swoich nawyków! To dobry czas, by rozpocząć regularne treningi, podjąć walkę z własnymi słabościami. Tym razem nie myśl jednak o plaży, urlopie czy ślubie koleżanki bądź kolegi… Pomyśl o treningu jak o jednej z najlepszych długofalowych inwestycji - o latach cieszenia się zdrowiem, dobrą kondycją i nienaganną sylwetką, której niejeden Ci pozazdrości! Co ty na to?

Ten wpis dedykuję Tobie, który jeszcze wahasz się nad zmianą stylu życia, Tobie jeśli nie czujesz się jeszcze do tego wystarczająco zmotywowany, a także Tobie — jeszcze trochę nieopierzonemu bywalcowi fitness czy siłowni, który nie bardzo wiesz, od czego zacząć. Najwyższy czas zająć się zdrowiem i formą. Wiadomo – kasa się musi zgadzać, ale czy Twoim największym marzeniem jest milion na koncie, ogromny brzuch oraz stan przedzawałowy czy raczej o wiele bardziej widzisz siebie z połową miliona na koncie, w szczupłej sylwetce, zdrowego i pełnego życia?

Najlepsze fitnessowe motywatory


Zachowaj zdrowy rozsądek, powoli małymi krokami zmieniaj swoje złe nawyki i przyzwyczajenia. Wszystkie drogi na skróty zostaw z boku. To jest czas żeby zainwestować w siebie. Chcesz osiągnąć sukces? Musisz pamiętać o tym, że ważne są przede wszystkim dwie rzeczy: zbilansowana dieta oraz regularna aktywność fizyczna.

Nie łudź się, że osiągniesz idealną sylwetkę przez Internet, że magiczny (a przy okazji też — drogi) specyfik reklamowany w tv sam cudownie spali tłuszcz z Twojego brzucha i wyrzeźbi mięśnie, a jedna seria przysiadów raz na dwa tygodnie sprawi, że będziesz mieć brazylijskie pośladki. Droga do ideału jest jednak troszkę bardziej kręta. Zdecydowanie warto ją jednak pokonać! Tylko takim sposobem nie tylko uzyskasz piękne ciało, ale także staniesz się silniejszy wewnętrznie i zewnętrznie, podniesiesz swoją samoocenę oraz pewność siebie, tak ważne na co dzień – w pracy, w domu – wszędzie.

PRZECZYTAJ TAKŻE


Sam nie dasz rady? Poproś o pomoc specjalistę — trenera personalnego, który wskaże Ci drogę. Pięknie zarysowane mięśnie klaty, pleców, brzucha, bicepsa, a może wąska talia, szczupłe uda, podniesione pośladki… O tym marzysz? Jest to w twoim zasięgu! Staraj się jednak spojrzeć na siebie łaskawym okiem. Nie od razu Kraków zbudowano. Doceniaj każdą najdrobniejszą zmianę. Niech najmniejszy postęp stanowi dla Ciebie motywację. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, a endorfin po treningu nie da się przecież przedawkować ;P

Każdy kolejny dzień to nowa szansa na zbliżenie się do marzeń. Nie odbieraj jej sobie. Ścigaj się sam ze sobą. Wszystko zależy od Ciebie. Wiem, że to nie jest takie proste. Ja w życiu i w sporcie poniosłam niejedną porażkę. Ale co? Szybko otrzepuję kolana i walczę dalej. Ty też walcz.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Massy Arias: fitness receptą na depresję Sekrety skutecznego treningu według trenerów gwiazd Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej Ewa Chodakowska – trenerka wszystkich Polek Co to jest burpees? Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze

Popularne w tym tygodniu:

Trening, który pozwoli spalać kalorie przez 24 godziny Jak pozbyć się oponki z brzucha? Trening Ewy Chodakowskiej Ćwiczysz na trampolinie? To może się dla ciebie źle skończyć Od zwykłej nastolatki do miss bikini. W czym tkwi sekret Małgosi Mączyńskiej? Znasz Shauna T, autora "Insanity"? Teraz pokazuje ćwiczenie, które powinieneś wykonywać, gdy nie masz czasu na cały trening Skuteczny trening, czyli co powinieneś wiedzieć o ekscentryce Chcesz mieć zgrabną pupę? Podejmij nasze wyzwanie! To ćwiczenie powinna codziennie wykonać każda kobieta. Wysmukli talię i poprawi życie seksualne Tych napojów nie pij po treningu Grube uda - jak się pozbyć z nich tkanki tłuszczowej, zasady żywienia Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud Trening na redukcję – zasady, plan treningowy